۱۳۸۸ تیر ۲۶, جمعه

نفاق رژیم ایران با سکوت در برابر جنایات کمونیستهای چین علیه مسلمانان روشن تر شد


رژیم منافق ولایت فقیه که هیچ نسبتی با اسلام ندارد همیشه با سر و صدا در مورد مسلمانان فلسطین قصد باز کردن جایگاه در دل مسلمانان جهان و صدور مذهب صفوی تشیع به جهان اسلام بوده است.
رژیم ولایت فقیه کافر که افکاری ضد اسلامی دارد و فقط نام اسلام را به یدک می کشد با طرح مسئله فلسطین فقط در فکر اهداف استعماری خود بوده است و با این شعارهای توخالی قصد فریب مسلمانان جهان را دنبال کرده است.
اما جنایت و نسل کشی اخیر کمونیستها چینی علیه مسلمانان پرده از چهره کریه و شیطانی رژیم ولایت فقیه برداشت و برای مسلمانان جهان نفاق و دورنگی نظام ولایت فقیه را بیش از پیش ثابت کرد و کسانی که اندکی گول شعارهای دروغین رژیم را خورده بود دانستند که رژیم ولایت فقیه دل برای مسلمانان جهان نسوخته است بلکه اهدافش شیطانی و ضد اسلامی می باشد و در فکر استعمار و تجاوز به کشورهای عربی خصوصا دول خلیج می باشد.
رژیم ولایت فقیه با طرح مسئله فلسطین می خواهد اول جایگاه خود را در دل مسلمانان باز کند و بدین طریق مذهب شیعی را صادر کند و سپس با کمک شیعیان کشورهای عربی مقاصد استعماری خود را با اشغال کشورهای مسلمان و عربی به اجرا در آورد.
اما مسلمانان جهان با سکوت شیطانی رژیم در برابر جنایتهای کمونیستهای چینی علیه مسلمانان به افکار شیطانی رژیم پی بردند و روزنامه ها و سایتهای اسلامی به تشریح این نفاق پرداخته اند.
آژانس خبری تفتان

هیچ نظری موجود نیست: