۱۳۸۸ تیر ۲۴, چهارشنبه

شرکت موسوی در گردهمايی روز جمعه علیه کودتاچیان


به گزارش قلم نیوز، میرحسین موسوی درخصوص شرکت وی در نماز جمعه این هفته تهران بیانیه ای صادر کرد.
متن کامل بیانیه موسوی به این شرح است:
به نام خدا و با تقدیم سلام متقابل
از آنجاکه اکیداً پاسخ به دعوت همدلان و همراهان در راه صیانت از حقوق مشروع زندگی آزاد و شرافتمندانه را بر خود واجب می دانم، روز جمعه مورخ 26/04/88 در میان صف های شما حاضر خواهم شد.
تمسک به حبلُ المَتین ایمان و قرار گرفتن در حِصن امن الهی که این دعوت شما متضمن آن است بهترین طریق وصول به آزادی های به ناحق مسلوب شده از ماست.
با تقدیم احترامبرادر شما میرحسین موسوی24/ 04/ 88
****
شرکت در نماز جمعه فرصتی برای نمایش مخالفان کودتاست
این ایمیل از طرف فعالان داخل کشور برای سایت ارسال شده است:
شرکت در نماز جمعه این هفته تهران فرصتی قانونی برای نمایش مخالفان کودتاست
بحث حضور در نمازجمعه به امامت هاشمی داغ داغ است. بعضی ها شلوغ شدن نمازجمعه را به نفع سبزها نمی دانند. بعضی ها برعکس. این وسط یک چیز گم شده است. لحظه ای فردای روزی را تصور کنید که گارد ضد شورش به نمازگزاران حمله کرده است. لحظه ای را تصور کنید که با قیافه های درهم در ستاد تامین استان نشسته اند و کاسه چه کنم چه کنم بدست گرفته اند که نماز هفته بعد را چه کنند. این استراتژی بود که در مسجد قبا نشان داد خیلی خوب جواب میدهد. وظیفه ماست که این فرصتها را کشف کنیم و درست استفاده کنیم. دقت کنید که شعار دادن در نماز جمعه ممنوع نیست. کافی است که گروهی شروع به الله اکبر گفتن کنند و دور هم جمع شوند. شعارهای بعدی اش وقتی جمعیت زیاد شد خودش می آید. موقعش که شد و دستها بالا رفت و شعارها لرزه به خیابانهای اطراف دانشگاه تهران انداخت، همه چیز معلوم خواهد شد. یادتان باشد ما هم فیلم بردار داریم. ما هم دوربین داریم. ما هم موبایل داریم. و نکته آخر : فعلا موسوی و خاتمی گفته اند که میروند. شاید نتوانند. منتظر حرف موسوی نباشید. نماز جمعه این هفته بهترین جاست و بهترین فرصت است.
گردهمايی پس از نماز جمعه در میدان ولیعصر
جمعه 26 تیر ماه حضور میلیونی مردم آزادیخواه ایران پس از نماز جمعه در میدان ولیعصر
حضور در نماز جمعه تایید هاشمی رفسنجانی نیست
تخریب خامنه ای و احمدی نژاد است و بهانه ای برای راهپیمایی میلیونی مردم
لطفا به اطلاع همه دوستان برسانید جمعه 26 تیر ماه با توجه به حضور هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه تهران هواداران جنبش سبز با حضور میلیونی خود بار دیگر نمایش قدرت خواهند داد.
با توجه به عدم حضور هواداران دولت برای خواندن نماز پشت سر هاشمی رفسنجانی (به دلیل دزد خواندن هاشمی توسط احمدی نزاد در مناظره), حضور ما در این نماز جمعه بهترین فرصت برای راهپیمایی بر علیه دیکتاتوری می باشد.
مراسم راهپیمایی پس از نماز جمعه و محل اصلی تجمع از میدان ولی عصر به سمت صدا و سیما خواهد بود.
مسیرهای راهپیمایی
1- بولوار کشاورز-میدان ولی عصر
2- خیابان کارگر- بولوار کشاورز- میدان ولی عصر
3- خیابان طالقانی-خ فلسطین- بولوار کشاورز- میدان ولی عصر
4- خیابان انقلاب- خ لیعصر- میدان ولی
اگر قصد حضور در نماز جمعه را هم ندارید حداقل پس از قدم زدن در اطراف خیابان ولیعصر به هنگام آغاز تجمع یعنی حدود ساعت 1 به مردم بپیوندید.

هیچ نظری موجود نیست: